Zotya97 2010.03.08. 15:42

2010/03/08

Üdv!

BOLDOG NŐNAPOT!
Ma reggel (hajnalban) fél 4-kor keltett a Kicsi. Nyérvogott. Szomjas lettem, kimentem inni. Bejöttem, de nem tudtam akkor visszaaludni. Kivittem a macskákat. Lefeküdtem. Elaludtam. Amikor reggel keltett anyám. Rosszul voltam. Megmértem a lázam, de nem vagyok lázas. Most se érzem túl jól magam. 5 órám volt ma. Délután mennem kellett volna úszni, de nem akarok így elmenni, majd megyek csütörtökön. Anyámhoz bementem, beszélgettem vele kb. 13:50-ig. Hazajöttem. Ebéd stb... Most ültem a géphez. Lehet, hogy elkezdek másról is írni, mert elég sokat írtam a hétköznapjaimról, másról meg még semmit. Nyitok egy új blogot, majd oda írom.

2010/03/08 kb. 15:30 

 

Na, el is készült az oldal. Oda ma próbálok még feltölteni 1-2 dolgot. De most még nem, megcsinálom a leckét, játszok picit, közben töltögetek, és zenét hallgatok. Megyek is, majd még jövök!
Sziasztok!

2010/03/08 15:55

 

Helló ujra!
Viszajöttem. Kész a leckém. Holnap felvilágosító óra :D. Biztos jó lesz xD.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása