Zotya97 2010.03.25. 21:46

2010/03/25

Üdv!
Mostanában is régen írtam, ígyhát írok most.
Ma voltunk útlevelet csináltatni. Kicsit hosszú volt. Apámnak elromlott a tel.-je, és ezért elkérte az enyémet.
Én levettem a polcról egy nagyooon régit. Felraktam tölteni.
Ma este anyámmal sütit sütöttünk. Finom lett.
Este ideültem a géphez. Gondoltam, kimegyek inni 1 pohár vizet. Anyám mondja, hogy jó, hogy kimentem. Mutatja azt a régi sz*rt. Királyerdei Pamacs Danton (R.I.P) volt a háttérkép. Akkor még nagyon kicsi volt... Megörültem neki, hogy ilyen régi dolog még fent van azon a telón. Visszajöttem, leültem a géphez. És most itt tartok. Írom a blogomat.
Egyszer, még talán múlt héten a halállal álmodtam. Sokan meghaltunk... De nem volt rossz... Szinte jó volt. Egy bánya szerű valamibe kerültünk. Sokszor. Nem emlékezett senki semmire, ami az az elötti ,, napon " történt. Érdekes volt. Olyan volt odajutni, mintha lezuhantam volna, és ott megrázkódnék... Egyszercsak kijutottam valahogy egy városba... Ott élő és halott emberek együtt voltak. Egy nagy park volt. Padokkal. Találkozni akartam egy emberrel, de nem sikerült. Azt mondták, hogy nem lehet. Zöld volt abban a parkban minden, és vidám. Én tudtam, hogy meghaltam. Egy nagy szökőkút volt ott, sütött a nap, és a park közepén egy szép, magas bokor. Azt a nagy bokrot néhány kisebb bokor vette körül. A bokrok körül néhány pad volt. Leültem oda. Össze voltam zavarodva. Láttam valami lebegő, forma nélküli dolgot. Valamit kérni akartam tőle...És akkor felébredtem. Össze voltam zavarodva. Nem tudtam, hogy álmodtam-e, vagy igaz volt, de nem volt rossz, azt tudtam.
Vannak ilyen álmaim. Nem rosszak, de valahogy megváltozik a gondolkozásom tőlük. Egy ilyen volt pl. régebben egy vidámpark. Ahol egy géppel játszottam mindig. És ez ment hosszú ideig. Legalábbis annak tűnt. Anyám mindig jött értem, hazavitt, aludtam, és mentem vissza. Ez az álmom kb. 4 éves koromban történt, és még mindig néha eszembe jut.
Ugyanilyen egy sötét utca. Köd van. Éjfél körül. Anyám bement egy boltba. Az akkori óvodatársam anyjával álltunk a bolt elött. És ennyi. Többre nem emlékszek. Ez kb. 5 éves koromban történt.
Na, de mostmár megyek aludni. További jó napot mindenkinek!
Sziasztok!
2010/03/25 21:47

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása