Zotya97 2010.04.11. 19:15

2010/04/11

Üdv!
Úgy érzem, hogy régen írtam, ezért írnom kell. Ma Szegeden voltam. Ott aludtam Szivacséknál. Érdekes álmom volt. 2 is. Felébredtem, és úgy történt. Elmesélem...
Az egyik olyan volt, hogy a házunkban voltam, és 2 emeletes volt, de egy szoba máshogy nézett ki, mint valójában. Ott volt egy nyílás a tetőre. Ott volt egy létra. Egyszer nem tudom, hogy ki felment oda. Mondta, hogy menjek a sarokba, üljek le, és ne mozduljak, mert egyik ismerősöm jön, és bajom lesz. Ott fent volt, és én odamentem megnézni. Odamentem, a hátamon kúszva. Belelőtt a lábamba. Fájt, de nem lett nagyobb baj. Bementem a sarokba, vártam. Egyszer lejött a tetőről, egy fegyver volt a kezében. Kiment a konyhába. Én is mentem utána. Beszélgettem vele, hogy mi is volt ez. Egyszer meghallottam, hogy ott, ahol voltam zörög valaki/valami. Bementem, megnéztem. Az az ember volt aki miatt fent volt az a másik a tetőn. Egy valami fegyverrel égetett ott valami növényeket. Rám fogta. Majdnem felgyújtott, de kifutottam a konyhába. Mondtam annak a barátomnak (mert ez is kiderült), hogy mi történt. Mondta, hogy valahogy meg kell állítani. Mondtam neki, hogy elég nagy zaj van, ha halkan megy be, akkor nem veszi észre. Kivett egy kést. Elindult halkan be. Egy kis idő után kijött. Megmosta a kezét. Leült. Bejött egy másik ismerősünk a konyhába. Elkezdtünk beszélgetni. Mondta, hogy elájult az az ember, valami baja lett. Kijött hirtelen. Felugrottam a székről. Mondták, hogy nyugodtan üljek le, nem lesz semmi baj. Leültem. Elmondta az az ember, hogy valami baja lett, és hogy nagyon sajnálja. Megmutatta, hogy egy kb. 3cm-es nyílás van az oldalán, az a kés volt. Ééés... Felébredtem. Megilyedtem. Körülnéztem. Megnyugodtam, Szegeden vagyok.
A másik álmom nem mondom inkább el. Ma lesz a 2010-es választás. Majd az is érdekelni fog, hogy mi lesz. Sok dolgom van még, megyek is.
Sziasztok!
Ja, és győzzön a (j)Jobbik :D!
2010/04/11 19:16

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása