Zotya97 2010.03.26. 23:00

2010/03/26

Üdv!
Ma megint egy új nap van. (milyen nagy észrevétel :D) Este nem tudom, hogy mit álmodtam, de azt tudom, hogy reggel zavarodott voltam picit. Nyelvtan órával kezdtünk, úgy volt, hogy dolgozatot írunk, de utána nem írtuk meg. Tesi óra jött. Fociztunk. Egyik, (az új) oszt. társamnak eltört a csuklója.  Tanárnő elvitte, utána azt mondogatta, hogy elvigyen-e minket így, ezek után év végén osztálykirándulásra. Ennyit a suliról, elég is volt belőle, végre hétvége.
Hazaértem. Gyalog jöttem, anyám dolgozott. Hazaérek. Tatám kint pucolja a halat. Beszélgetek vele. Bementem a konyhába. Ettem. Utána bejöttem a szobába, psp-ztem picit. Tatám elment. Kimentem sulyzózni. Nem sokat voltam kint, inkább játszottam :D. Bejöttem, ide ültem a géphez. WoW-ozni akartam. Nézem. Nem jó a verzió. Gondolkodok picit. Eszembe jut, hogy tegnap ki volt írva a szerverre, hogy ma frissítés. Gondoltam, k**va jó. Felnézek a weboldalra. A 3.2.2a-s patch kell hozzá. De hát nekem az van fent. Gondoltam, letöltöm az újabb patchet. Letöltöttem a 3.3.0-t. Letöltöttem, volt kb. fél óra. Felrakom. Nem jó. Utánanéztem. A 3.2.2a-s patch kell hozzá. Újratelepítettem, rá is hagytam.
Ma a suliban egyik oszt. társam rajzolgatot (graffitizett) papírra. Gondoltam, én is rajzolgatok picit. Utánakerestem neten, nézegettem, hogy mit rajzoljak. A portrénál döntöttem. Kerestem neten egy képet, mert nincs senki aki alany lenne. Nem vagyok én még olyan jó rajzoló :D. De majd olyan szeretnék lenni. Találtam is neten. Egy kopasz, vmilyen filmből való pont jó arcot, csak zavart egy másik kép, ami belelógott, mert úgy volt elrendezve. Elkezdtem rajzolni. Szerintem egész jó lett. Kicsit élethű lett, de azért annyira nem. Síma, HB-s ceruzával rajzoltam le, azzal nem lehet annyira tónusozni. De ahhoz képest sztem jó lett. Kerestem még. Egy teljes ruhában felöltözött Gárdistát szerettem volna lerajzolni. Végül találtam egy idős Gárdistát, akit lerajzoltam. Ez már nem lett olyan jó, mint az előző. De nem is foglalkoztam vele annyit.
Na, szerintem ennyi mára.
Sziasztok!
2010/03/26 23:02

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása