Zotya97 2010.07.26. 20:40

Gondolatok

Minden mamáméknál kezdődött.
Felkeltem, megágyaztam, mert Laci (nagybátyám) mondta, hogy addig nem csinálhatok semmit, amíg meg nem ágyazok. Kimentem, ekkor már ő elment dolgozni. Kint szépen sütött a nap. Megkértem mamámat, hogy csináljon nekem reggelit. Akkor ő megkérdezte, hogy kakaóval, vagy karamellás tejjel kérem. Én azt mondtam, hogy karamellás tejjel. Ő erre azt mondta, hogy Laci is nagyon szereti a karamellás tejet. Miközben elkészült, néztem a tv-t (Hupikék törpikéket). Elkészült, felültem tatám ágyában, odahúztam magamhoz az asztalt, mamám behozta a kiflit, és ettem, miközben tovább néztem a Kölyök klub-ot. Befejeztem, kivittem a kinti konyhaasztalra a tálcát és a bögrét, ahogy mamám mindig kérte. Ő pucolta a krumplit és a vöröshagymát. Kimentem az udvarra. Átnéztem, hogy bátyóék fent vannak-e. Ekkor még nem voltak. Visszamentem, néztem a tv-t. Felkeltek odaát. Átjöttek beköszönni, utána vissza is mentek. Én tovább néztem a tv-t, vártam Lacit. Miután meguntam, játszottam egy kicsit a számítógépen. Commodore 64-el, vagy valami más régi játékkal.
Hazaért Laci. Lefürdött, lepihent. Nézte a tv-t. Én közben nyaggattam, hogy menjünk már ki játszani. Nézte még kb. fél órán keresztül, utána azt mondta, hogy kimehetünk focizni. Kimentünk, előkerestem a gumilabdát, beállltam a nagykapuba, és védtem Laci rúgásait. Néha beállt ő is, és én rúgtam kapura. Egy kis idő mulva szólt Laci, hogy menjünk már be egy kicsit, mert jön az a sorozat, amit ő mindig megnéz. Bementünk, megnézte. Miután vége lett, kimentünk és folytattuk a focit. Késöbb kijött Anita is, és passzolgattunk. Utána bementünk hárman, és olvasgattuk az Én Te Ő-t, néha csak beszélgettünk.
Késöbb Anita átment, én lefürödtem a kis kádamban, és mentem aludni.

Másnap reggel megint felkeltem, és ugyanazt csináltam, mint elötte való nap, addig, amíg Laci haza nem ért. Ahogy hazaért, pihent egyet, és kitaláltunk valami játékot. Úgy döntöttünk, hogy előkeresem a tapadókorongot kilövő pisztolyomat, ő felállít pár lapot a szekrény szélére, és lőjük le azokat. Miután meguntuk, társasoztunk egyet.
Este jöttek anyumék, és én rohantam a kapuba, hogy üdvözöljem őket, és hogy menjünk haza. Hazafelé kerültünk egyet, ha nem gyalog voltunk.

2010/7/26
23:16

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása