Zotya97 2009.12.23. 16:40

Kezdés 2009/12/23

Üdv!
Zoltán vagyok (Zotya), Hódmezővásárhelyen lakom.
Van 3 macskám, 2 bent van a házban, ők skót lógófülűek. Edvárd, és Kicsi. Egyik hím, másik nőstény. A kinti macska Ferenc, ő nőstény (nem írtam félre). Kint a macska mellett van egy kutya, ő németjuhász + valamilyen keverék. Aida a neve. Régen volt 2 aranyhörcsögöm, Dezső és Aranka. Nekik sok kölykük volt, azokat elajándékoztuk általában. Valamikor kaptam egy tengerimalacot, az ő nevére nem emlékszem. Megkaptam egy héten hétfőn, ugyanazon a héten nagybátyámmal (apám testvérével) együtt voltunk nállunk, apámék átmentek Szegedre, moziba. Aludtunk + beszélgettünk, de lehet, hogy a tv-t néztük. Néztem a tengerimalacot, nem mozdult. Hosszú ideig néztem, utána szóltam nagybátyámnak, Lacinak, hogy mi baja lehet. Odamentünk, szóltunk hozzá, nem mozdult. Hozzáértünk, akkor se. Apámék amikor hazaértek, mondtuk nekik. Felvették, megsímogatták. Nem mozdult, pedig akkor rohangálni szokott, mert nem szeret kézben lenni. Visszaraktuk, Laci hazament, mi aludtunk. Reggelre ugyanott volt a tengerimalac. Elpusztult. Anyám belerakta egy cipősdobozba, apám elásta kint a kertben, egy nagyon kicsi fenyőfa alá. Már nincs meg az a fa. Sok év eltelt utána, felástuk a kertet, kivágtunk néhány fát. Elegyengettük a földet, a szomszédunk beszórta fűmaggal. A rózsákat, amik elötte is ott voltak, átültettük. Ezek még mindig ott vannak, nem pusztultak ki.  
Sok portálkészítő oldalon voltam már, így jutottam a blog.hu-ra. A többi nem nagyon jött be, vagy ha láttam valamit benne, akkor nem sikerült megvalósítani. A blogban próbálok sok dologgal foglalkozni, próbálom legalább hetente frissíteni az oldalt. Ha tetszik, járj vissza, kommentálj!
Szebb jövőt!
Zotya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása