Zotya97 2010.03.07. 21:33

2010/03/07 Helló

Üdv!
Most írok újra. Nem történt eddig semmi jó velem, inkább nem részletezem. Családi dolgok... Nincs mostanában túl jó kedvem. De viszont kaptam egy szaktanári dícséretet! :D 91%-os magyar kompetenciáért. Most hirtelen nem tudom, hogy mit írjak. Egyszer próbáltam még kb. 1 hónapja belépni, de valahogy nem sikerült, lehet, hogy rosszul írtam be valamit... World of Warcraftozgatok néha, de nincs sok mindenre időm. Elmentünk tegnap délután kerülni egyet autóval. Romániába Erdélybe szerettünk volna kimenni, de lejárt az útlevelem, személyit 14 év után csinálnak, úgyhogy nem engedtek át. Visszafordultunk. Elaludtam. Elmentünk Kecskemét környékére, ott megáltunk. Ebédeltünk. Késöbb továbbmentünk. Tőserdőnél megálltunk. Sétáltunk kb. 10 percig, utána jöttünk haza. Szegeden aludtam. Ma jöttem haza délután. Kimentünk a temetőbe, kivittük a virágokat (nőnap...). Elmentünk mamámékhoz. Átadtuk ott is a virágokat. Hazajöttünk. Itthon hajtogattam papírból virágot anyámnak. 7 db. rózsát. Sodort-origami technikával. Most bírtam csak géphez ülni. Kicsit későn. Nem is kellett volna, de nem volt máskor időm. Apám ült a gépnél, fényképeket küldözgetett. A kuruc.info-nak küldött egy levelet. Felvették a Szent Korona Rádió-hoz fotósnak, itt a Dél-alföldön. Voltak Szegedi Csanád előadásán a sporcsarnokban. Ott fotózott, és írt egy kis beszámolót. Azt küldte el. A Kicsi nyérvog. Tavaszodik... Ferenc jól érzi magát, nem is jön mostanában olyan sokszor haza, mint ősszel. Ajdának is jó kedve van, csóválja mindig a farkát, amikor hazaérünk. Március 15-én lehet, hogy megyünk fel Pestre. Megyek is aludni. Jó éjszakát és szebb jövőt mindenkinek! Sziasztok!
2010. március 7. 21:32

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása