Zotya97 2010.03.27. 12:07

2010/03/27

Üdv!
Ma keltem 10 órakor. Tegnap (vagy ma) elég későn, fél 2 fele aludtam el. Most emlékszek, hogy mit álmodtam, de azt inkább nem írom le, ha nem baj. Arra keltem, hogy a Kicsi kaparja a macskaalmot. Odadobtam hozzá az ének füzetemet, mert az volt az ágyam mellett, el felejtettem elrakni. Kiszaladt. Vártam, hogy hátha el tudok aludni. Nem sikerült. Bekapcsoltam a tévét, megnéztem, 10:34 van. Gondoltam, k**va jó, anyámék nincsenek itthon, és én eddig aludtam. Néztem a tv-t, utána kimentem reggelizni. Ettem, bejöttem, ideültem a géphez. Megnéztem a Tauri szerver weboldalát. 3.2.2-es patch kell. Tehát nem kellett volna újratelepítenem, csak még 1 patch-et ráraknom. Most töltögetem hozzá. Tegnap leszedtem a Crysis2-t, de nem sikerült elindítani. Ahhoz is keresnem kell majd dolgokat.
Na, most csak ennyi. Majd még írok.
2010/03/27 12:08

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása